Ny lägenhet?

Har anmält mig till en ny lägenhet som ligger i stan. Finns en stor chans att jag faktiskt får den. Men är det värt att lägga ut 800 kronor till i månaden? Ja jo, jag tycker det. Den ligger precis vid skolan och stan, helt splitterny byggd och är jättefin. Hm...kanske om jag lär mig att spara mycket mer i andra håll så kanske jag minskar kostnaden ännu mer. Jag funderar väldigt mycket nu. Vad ska jag göra? Jag har alltid velat leva/bo lyxigt och nu har jag chansen... Okey why not! Woho! Hoppas att jag får lägenheten nu!!

Till något annat. Borde egentligen tentaplugga men till min ursäkt så hade vi ett trevligt besök. Käkade god mat, pratade och spelade. Hm...det återstår två timmar kvar så jag kan nog lika gärna plugga de timmar. Annars under dagen har jag hunnit städa lite grann av lägenheten och träna på gymmet. Tror jag övertränade lite grann av mina armar. Hela ryggen, skulderbladet och armarna är som gummi. Men det är bra! Det betyder att jag har tränat!

Nej måste plugga! Måste klara tentan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0