Must be love

Jag spånar och tänker. Jag tänker för mycket. Inte nog med att jag tänker på andra saker utöver plugget, utan på plugget också! Ah det är hårt i livet haha. Nej, jag njuter rättare sagt. Fast jag är ganska mör i kroppen, har vilat i två dagar så imorgon blir det att komma igång igen med träningen! Underbart, längtar redan till spinningpasset imorgon.

Ja just det. Damn it! Jag fick inte den lägenheten. Hade totalt glömt bort att läsa vad för slags kösystem de hade. Tydligen räcker inte tiden utan nu måste man vara längst tidsboende med Bostaden AB. Har bara bott här i 7 månader så ja, det finns såklart fler med längre tidsboende men färre kötid än vad jag har. Sucky ass. Men inget jag deppar över! Funderar starkt på alternativ 2, ska först till banken och prata med dem och sen med min mamma. Det här har jag tänkt på länge, men nu känner jag mig redo. Jäkla skit...kom på att jag fortfarande inte har skickat iväg mina sommarjobbsansökan.

Jag funderar mycket på vad jag egentligen ska syssla med utöver skolan. Funderar och funderar. Jag vet vad slutmålet ska vara men vägen dit?...Still a question. Men en sak i taget. Måste plugga vidare på tentan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0