Tjejkväll

Igår var jag hemma hos Kristin och hade en trevlig tjejkväll bestående av oss två och Linn och Cheryl. Tror att man stavar hennes namn så, Chery eller Cherrel...hm...anyway. Mycket trevligt och roligt prat, scones och te.
Vid elvatiden begav Linn och Cheryl hem och Kristin och jag skulle till Origo och ta en drink och chilla. Blev inte riktigt så. Lilla Kristin glömde sitt ID och där stod vi ute i kylan vid tolv och bussen skulle inte komma förrän vid ett. Ringde till sötnos och han sa att Max var öppet till tre, great! Det var bara till att promenera till stan och sätta sig och käka. Men när vi väl kom fram till stan såg vi att bussarna faktiskt gick halv ett. Jag sprang som dåre till min buss och hann med. That was my saturday haha.

Idag ska jag skriva en inlämning till min sista kurs inom gastronomi. Imorgon är kursen över och jag har klarat mina 15 poäng! Och dietistutbildningen börjar också imorgon. Spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0