Sjuk

Ligger här hemma med datorn framför mig. Finns inget annat jag orkar göra. Jo, jag måste diska och laga mat, men annars inget annat. Jäkla mage! Fick så jävla ont i magen igår att jag t o m grät. Misstänkte först om det var magkatarr eller något men sen nej. Idag gör det inte lika ont men jag har svårt att stå upp länge utan att det smärtar. Ye ye I know, gnälla är det enda man tycks kunna göra. Men det ska jag ändra på! Så fort Sofia kommer hem från skolan ska jag dra med mig henne till Rusta och inne i stan för lite praktisk shopping. Inte allför lång, vet inte hur magen kommer att må då. Men lådor, soffbord och lite småsaker måste handlas. Just nu är jag så jäkla trött på stöket här hemma. Det ska fixas med massa fina lådor och kanske en vägghylla (liten), få se om det är något nödvändigt.

Min pojkvän laddade ner Carmen Electra striptease workout, det ska bli kul att prova! Så fort min mage har lugnat ner sig så det blir det som ska tränas. Vilken snygg danskropp man kommer att få då! Slank och inte alltför stora magmuskler. Men något som jag saknar är den långa promenaden som jag annars brukar ta varje dag. Så  jäkla lat man har blivit...en ändring på det!



Annars så flyter livet på. Skolan är riktigt intressant och kul. Det är verkligen tur att man har läst mycket kemi innan. Jag tycker så synd om de som knappt förstår det som gås igenom på lektionerna. Lektionerna går assnabbt och nu när man har kunnat det tidigare så är det så skönt att bara få repetera det. Lite synd är att min mage har krånglat i nästan två veckor, ett under att jag har kunnat vara med på två saker i nollning. Men på fredag(eller lördag) så blir det lokalfest. Dit får man gå och träffa klasskamraterna. Många av dem är jättegoa tjejer som har humor!

Nej nu måste jag borsta tänderna och fixa till mig innan Sofia kommer hem. Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0