Resor

Ah! Jag hoppas innerligt att både jag och min pojkvän får sommarjobb. Just nu sitter jag och sparar ihop lite grann till en resa som kanske ska bli av under augusti. Men sommarjobb är såklart a och o när det gäller ekonomin. Men det ska nog inte vara så svårt att få sommarjobb igen på samma ställe. I mean...jag har jobbat där varje sommar i tre år nu. Grr om jag inte får det denna gång! Uttänkta destinationer är Tyskland och Tjeckien. Nice! Förhoppningsvis så kanske några andra vänner också lyckas skrapa ihop lite bra ekonomi, så de också kan hänga med. Berlin och Prag nästa!

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du e gullig du :) Det hoppas jag med!!

2011-01-30 @ 23:48:30
URL: http://traningsbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0