My day

Fortfarande jetlaggad. Vaknade idag kl sex men låg kvar i sängen ett ganska bra tag till. Vid halv åtta beslutade jag att sluta söla i sängen och gick upp för att vakna till ordentligt. Tog ett äpple och en kopp te. Älskling gick upp och vi tog en skön promenad ute i det vita.

Dagen ägnades åt pluggandet(gick inget vidare, inget kom in i min hjärna) och äta massa gott. Men dock nyttigt! Jag försöker verkligen att få in rutiner med att skippa sötsaker under veckodagar och verkligen dra ner på det. Och samtidigt ska jag försöka komma igång med träningen. Hoppas att dessa målen är rimliga nog för min kropp just nu. Men jag har börjat bra. Har ersatt godissnacks med goda blåbärssmoothie och smörgås. Frukosten som tidigare inte existerade har nu omvandlats till en skål med god mannagrynsgröt med mjölk, kanel och en liten klick sylt. Är verkligen jätte nöjd!

Nej, dags att förbereda sig för en godnatts sömn. Imorgon är det omtenta och testa på thaiboxning som gäller.


Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0