En vanlig söndag

Vaknade ganska sent idag, trots att jag gick och la mig tidigare än 2. Ja då var jag inte jetlaggad längre. Igår var det lokalfest/nollning. Det var riktigt kul! Har hittat en trevlig skåning till som t o m bodde väldigt nära mig! Vi har några gemensamma bekanta så det var riktigt kul! Resten av kvällen bestod av lagsång(vår var såklart bäst haha), lekar och utgång. Men dock drog jag inte vidare till Schalinska. Orkar inte. Som tur så skulle en av mina klasskamrater också dra hem, så jag slapp åka ensamt.

Söndag idag, ska snart ta en välbehövlig promenad. Sofia ligger här i soffan, bakfull. Pojkvännen sover som en stock trots att klockan är snart ett. Jag ska till OKQ8 och hämta mitt paket! I den finns min fina flaska vid namn Mivitotal. Den bästa vitamin/mineral-medel ute i marknaden! Den har fått bästa recensioner från skönhetsytliga tjejer till kända personliga tränare. Great!

Usch, kom på att det är seminarium imorgon. Jag måste ha fixat massa uppgifter tills dess. Så några timmar idag kommer att gå åt till pluggandet, kanske nån timme till städning och resten till att ta det lugnt och gotta sig med te...eller cola haha.

Nej måste dra nu. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0