Solsken!

Vaknade upp i strålande humör. Haha strålande, tänkte mest på solen då i det sammanhang. Jag har fått in en väldigt bra frukostrutin nu, en god äggmacka och smoothie. Ska bli skönt att komma ut snart, när killarna ska iväg till flygplatsen.

By the way! Jag klarade min socker-fria-dieten! WOHO! Fy fan vilken smärta man har gått igenom! But I did it. Jag testade att äta lite onyttigt igår och jag måste säga att...det funkar! det var gott det jag åt men det inte direkt nödvändigt, kändes mest som att jag tvingade i mig det bara för att. Men jag har verkligen inget sug efter det! Amazing! Fan va jag är bäst. Rekommenderar starkt att följa den dieten om man vill bli av med sötsuget.

Hela denna vecka består av tentaplugg. Inga föreläsningar alls. Ganska skönt att bara fokusera nu på plugget och göra det var man vill och när man vill. Behöver liksom inte vara vid åtta på morgonen.


Mycket och göra. Får låta bloggen vila i nån dag. Tänkte kanske fixa om designen lite grann. Känns så grådaskigt på nåt sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0