Just wants some weekend

Snart helg, woho! Dock blir det bara jag och älskling själva fram till lördag kväll. Sofia har andra planer för sig. Anyway, imorgon ska jag göra värsta lyxmiddag till oss två. Ska köra hela tre rätters. Till förrätt; mozarellaost med baguetteskivor och till det körsbärstomater och olivolja. Till huvudrätt; Min specialare - Ugnstekta rotfrukter, kött och en riktig maffig rödvinssås till. Till efterrätten: Chokladfondant(som min älskling har bett om ganska länge nu) med hallon och grädde. Mums filibaba! Klart ska jag dricka Black Tower vinet till maten, så jäkla gott!

Längtar verkligen till imorgon. Mest för vår egenstund och dessa tre goda rätter som ska serveras. Fast imorgon dyker något annat tråkigt upp och det är seminaret. Hatar seminarium.
På lördag så ska älskling och jag kolla på Yamamoto, som ska uppträda i Umeå. Skit coolt trumorkester som spelar med flera 100 års gamla instrumenter. En av bastrummornas ljud, dunkar t o m i ens bröstkorg när man är i närheten. Ballt.

Söndag får bli en städdag. Måste ta tag i städningen. Kan fortfarande inte FATTA varför det blir så jäkla stökigt snabbt! Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0