Fortfarande fett irriterad

Jag sitter i mitt vardagsrum och småfryser. Det är inte ens kallt ute så jag kan inte förstå att jag fryser mer än vanligtvis inomhus. Getting sick kanske? Ja om man räknar ögonen som en del av sjukdomen. Nu har det andra ögat också blivit infekterad. Fast nu så går jag på antibiotika, så förhopningsvis så går detta över snart.

Funderar starkt på att återuppta musiken...men på nåt helt annat sätt än vad jag tidigare har gjort. Jag har lust att sitta och researcha, läsa, lyssna och spela massor av olika musikgenre. Det som oftast händer när jag får såna här idéer är att jag aldrig finner energi till det. Det är skumt tanken på att jag kan ägna åt att slösurfa på internet och inte göra nåt skit som ger mig något. Det borde bli ändring på det. Första steget är kanske att klippa den näringsfattiga navelsträngen till datorn. Borde ta bort tiden härifrån och ägna det till något annat istället.

En av mina funderingar. Hoppas att jag kan ta tummen ur röven för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0