Ännu en lugn helg med bästisen...

...vid namn choklad. Åh choklad, när världen är mörk och dyster så finns du där, med din kompanjon coca-cola, och trösta mig till dagsljuset kommer. Ja mina läsare, ni kan redan lista ut att jag fortfarande ha choklad och colaberoendet kvar. Dock är jag väldigt nyttig av mig annars, vilket kanske är jäkligt bra tanken på kaloriintaget och näringsmässigt som inte kommer från mitt beroende.

Till något annat. Just nu är mina tankar fast i en bra bok som heter "Tankar från sängkanten". Den är skriven av en av mina favoritförfattare, Marian Keyes. Jag rekommenderar alla hennes böcker, de är verkligen bäst! Speciellt för oss förvirrade tjejer/kvinnor. Problemet med mig är att när jag väl få tag på en bra bok, så kan jag inte släppa den förrän den är utläst. Älskar att läsa! Så längesen man hade tid till det, annars har plugget på gymnasiet tagit tid och hela hösten har depressionen härjat hej vilt. Men nu äntligen.

En rolig sideoff: Jag har funnit så mycket inspiration på sistone att mitt huvud överflödar av det. Det är dags att få ner det konkret. Har redan beställt massvis av saker från Panduro och väntar ivrigt att få komma igång med pysslandet. Yey! 500 kronor fattigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0