Sunday all the time

Hela söndagen har verkligen varit chilldag. Har slappat för det mesta framför datorn och pillat på naveln. Både lördag och söndag har verkligen varit återhämtningsdagar. För vad exakt vet jag inte men tydligen inte till fredagsfestande för så extremt mycket gjorde vi inte.

Imorgon påbörjar en ny underbar vecka - ska köpa träningskort på IKSU(vill gärna styrketräna en aning), skolan, ett roligt avsnitt från How I met your mother och massa annat kul! Det tråkiga är att Sofia ska åka hem på onsdag kväll. Sucks. Fan vilken kul vecka vi har haft med henne här!

Imorgon ska vi verkligen äta gott! Cheddarcheesemos med friterade räkor och till det...dam dam dam dam!....Jack Daniel sås. Gah, underbart god sås! Ni som inte vet vad det är för en sås, så rekommenderar jag att ni sticker och käkar på Thank god it's Friday i Malmö. Beställ deras pommes med Jack Daniel såsen. Det finns verkligen inget bättre än det. Och till det så ska man såklart dricka deras Strawberry milkshake.

Jag har kommit till underfund med min matbudget under veckan. Satt och räknade ihop all mat och skit(= godis, läsk och diverse) och fick ihop det till ungefär 2000 kronor. Vilket jag var helt förvånad över! Trodde att jag lätt hade överstigit den gränsen. Fatta så mycket billigare det kommer att bli framöver eftersom jag inte brukar handla kryddor och stora mängder pasta varje månad. Men däremot funderar jag verkligen hur jag ska ersätta alla godisätande med något annat. Funderar på kräftor och räkor. Det blir lika dyrt men mycket bättre tillval eller substitut.

That's my thoughts hittills. Ha det bra så länge!

Några bilder från fredags outgoing:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0