Just another day passing by

Det finns mycket kvar att fixa när det gäller lägenheten. Ännu sämre känns det när Ikea ringer och säger att de är försenade med våra möbler. Är ganska trött på att sitta på golvet. Tur att man får köksbordet och köksstolar på lördag. It's painful to do homework without good comfort.

Är lite inne i en svacka nu, känns det som. Troligen att det finns så mycket att tänka och göra att jag knappt har hunnit lyssna på mig själv vad jag egentligen vill göra. Imorgon sätter jag min fot ner och ta tag i mina dumma problem. Tack vare min pojkvän, som är helt underbar på att ge råd och analysera ens handlingar, så har han fått mig till att inse hur jag har varit på sistone. Väldigt negativ och tillbakadragande. Ingenting att luta sig tillbaka mot just nu. Nu vill jag verkligen framåt i mitt liv.

Denna helgen kommer att shoppas ihjäl. Känner att pengarna försvinner ganska snabbt. Tur att man tjänade ihop skit bra under sommaren. Hittills har det inte svidit, men ganska snart lär det göra det. Lite vinterplagg, mat, möbler och små inredningsgrejer. Och denna gång är jag inte helt själv när jag shoppar.

Är det höstmörkret som spökar inom mig just nu?...Kusligt...för det har aldrig varit höstmörkt?....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0