Contemporary lost

Ligger på luftmadrassen och tar det lugnt på en söndag eftermiddag. Känner mig ganska orkeslös, har varit helt fysisk utmattad pga av flytten och allt annat som har kommit sidan om. Hoppas att man mår bättre imorgon.

Lägenheten börjar arta sig nu. Persienner har kommit upp på fönstrerna, Ludde känner sig en aning mindre paranoid nu. Datorn och tv:n är uppe och fixad och även internet är här. Man börjar känna sig mer hemma nu faktiskt. Saker som saknas dock är möbler, som kommer nästa vecka förhoppningsvis.

Några planer som är tänkta för mig:

1. Handla kläder och massa strumpbyxor
2. Pierca mig
3. Färga mitt hår så jag slipper min äckliga utväxt
4. Städa ännu en gång. Great


Nu så ska jag käka gårdagens mat. Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0