Biokväll

Ikväll ska vi dra till premiären av filmen Salt. Angelina Jolie är med, då måste man ju bara se den även om den skulle visa sig suga. Bio, godis och kvalitetstid är just nu välbehövd.

Hela gårdagen har jag lackat ur totalt när det gäller vår lägenhet. Vi fick alla våra kartonger från Perstorp(har saknat mina grejer alldeles för mycket) och det resulterade såklart ett jätte stökig hem. Jag som är klinisk-ren-freak fick såklart panik. På morgonen packade vi upp lite smått från kartongerna, eftermiddag stack jag till välkomstmässan på skolan. Gratis godis, pennor och information är aldrig fel. Efter det shoppade jag ordentligt på olika affärer, fick åka sammanlagt 16-18 ggr med bussen för att jag inte orkade bära alla kassar. På kvällen storhandlade jag och Ludde mat för hela veckan och för hemmet och INTE nog med det!...Jag fick åka hem, packa upp mat snabbt, dra igen med bussen och handla en dammsugare och vattenkokare på inom en kvart.

Pust. Jobbig shopping dag måste jag säga. Annars brukar shopping ibland funkar lite terapeutisk men nu var det bara ett stort stressmoment. Sen kl åtta fick jag panikattack av damm och var såklart tvungen till att städa hela jävla lägenheten. Och när jag sedan blev färdig med allt så fick jag värsta feber-attack av något slag. Mådde riktigt kasst och la mig i sängen vid elva och däckade där ganska gott. Vaknade inte förrän jag skulle upp vid kvart i sju. Det där tänker jag inte göra om i framtiden.

Anyway, hela helgen kommer att går åt till att plugga, promenera långa rundori skogarna, träna och ev städa igen. Men jag har börjat min helg väldigt bra, twix och cola. Mmm...cola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0