Mini sabbatstermin

Eftersom jag fortfarande befinner mig i förvirrat tillstånd så har jag äntligen skaffat mig ledig tid. Jag tog aldrig sabbatsår, vilket skulle vara bra för mig egentligen. Men jag vill inte jobba. Saknar definitivt inte jobb. Men jag känner mig ganska rastlös när min andra kurs inte har börjat än. Jag finner min ro genom att inreda min lägenhet, städa lägenhet, laga goda middagar, umgås med min pojkvän och försöka komma igång med träningen(vilket inte går så bra). Men äntligen har jag hittat några intressen som kanske kan få bort min disorientering i livet. Få se om man kan lägga krutet på det.

En kort uppdatering från denna veckan är: slapp, några föreläsningar, slapp, lagat en riktig god middag till Ludde och Kristin och kollat på massa kul på TVn. Jag måste säga att jag är väldigt stolt över mig själv som lyckades med rödvinssåsen på första försöket. Yeah I'm proud. Cool.

Något som jag önskar just nu är hårt pluggande. Jag saknar struktur på mina dagar. Förhoppningsvis så kommer det väldigt snart. Just nu kan man lika gärna passa på att njuta av mini "sabbatsterminen".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0