I'm on my way back

Sitter här och slöar framför datorn. Meningslöst enligt min åsikt. Varför slösar min dyrbara tid på att surfa runt och göra ingenting egentligen. Som tur det har jag lyckats åstadkomma en hel del grejer på kort tid och mer kommer!
Då kanske jag inte behöver den äckliga, dåliga samvetet som ständigt talar varje gång jag sätter mig framför datorn och gör något annat än att lyssna på musik eller plugga. Åh gud vad jag saknar att plugga ordentligt. Skönt att komma igång med det på om tre veckor.

Imorgon blir det lite shopping på Röda korset kupan, sägs ha jättefina grejer för väldigt liten peng. Alltid bra när det är plånboksvänligt. Behöver lite små detaljer och ett soffbord för att komplettera den inredningen jag vill ha.

Nej nu är jag alldeles för trött för detta. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0