Vinkurs och chokladätande

Är dödstrött just nu. Ska snart gå och lägga mig efter all aktiviteter man har haft.
Skolan - Träning - Laga mat/diska - Plugg
Jepp jag är nöjd med dagen hittills. Önskar däremot att jag hade haft mer ork. Känner att energin slackar redan vid tre fyra tiden. Kan inte vara lätt att vara Sandy.

Min nya kurs började idag och den heter drycker. Det innebär massa teori och provning inom vin. Varje dag ska vi "dricka" nya viner och utvärdera dem. Man dricker inte dem egentligen, man spottar ut allt som man har intagit. Har några övningar kvar från förra kurserna som jag måste fixa innan de är helt färdiga plus att jag har denna kursen samtidigt. Men det ska gå galant. Sidan om det njuter jag ännu mer av mitt chokladätande. Konstigt nog, trots att jag valde att ta bort förbudet mot choklad så har intaget blivit mindre ju oftare jag äter det. Men det säger av sig själv i metabolismen.

Detta var allt jag orkade uppdatera för denna dag. God natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0