Ont i kroppen

Jag valde att testa på bodypump idag. Jag insåg ganska snabbt att många av mina muskler har legat för länge i dvala. Fy fan va ont det gör i hela kroppen. Hela min kropp skakade totalt och kunde knappt utföra något den sista kvarten av passet. Har kommit fram till att jag ska börja träna bodypump på heltid, mina muskler måste byggas upp igen ordentligt. Så jäkla klen jag är alltså.

Annars har fredagen varit jätte lugn(förutom träningspasset). Jag hade ingen lektion så jag satt hemma och pluggade ett tag, chillade, tränade och sen chillade lite till. Nu måste jag verkligen sluta med sötsaker. Kan inte sitta och käka choklad till allt; när jag är glad, deppig, hungrig, sugen...
Det kommer att bli väldigt tufft. Som max har jag klarat av två veckor i sträck. Men shit, nu ska jag försöka bli av med det permanent. Eller i alla fall minska det drastigt.

Åh..har så ont i kroppen just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0