Who's the best!

I made it! I made it through! Äntligen är det över med skolan! Idag gjorde jag mitt fysik slutprov och det var det sista man behövde göra som räknades som prov. En kurs kvar med en liten uppgift, men det fixas galant och utan svett. Jag är så stolt över mig själv att jag har lyckats ta mig genom tre år på Perstorp Gymnasium med skitbra betyg. Nu har man verkligen hela världen framför sig oavsett vad andra påstår. En mäktig känsla som inte går att beskriva, känslan av att ingen kan stoppa en! Till höst beger jag mig långt från Skåne och börja med mina drömmar; inredningsarkitekt och gastronomi. Kan det bli bättre? Jodå, lots of money från sommarjobbet som kommer förgylla mina dagar och min lägenhet där uppe. AH! Livet är underbart! Saker som gäller nu är balen, festa, studenten, min sötnos födelsedag och den härliga sommaren med shorts, linne och stråhatt. 2010 är helt klart mitt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0