Jag börjar få koll

En helg i Malmö är alltid lika uppskattad. Det beror ju såklart att min älskling är där och förgyller alltid mina dagar. Valborg blev lugnare än vad jag trodde och det kändes skönt att inte festa på en sådan dag. Istället blev det brakmiddag med älsklingen, filmkväll med lite cider, chips med dipp, godis och myspys.
////
//
///
En tuff vecka inleds väldigt snart. Matte E slutprov och tre låtar på pianot ska fixas. Allt detta innan Frankrike på lördagen. Jag andas och börjar hitta mig själv i djungeln. Jag börjar få koll på saker faktiskt. Mina mål, mina ambitioner, mina drömmar och tankegångar har börjat klarna för mig. Nu är det att bara ta sig ut och hitta all inspirationer man behöver för att sedan börja göra drömmarna till verklighet. Och inspirationer kommer lätt i mitt huvud om jag får lov att befinna mig i en stad som Paris.
////
//
///
Mer som har hänt under denna helgen är stormiddag med familjen i Malmö, stormiddag med älsklingens familj och stormiddag med älskling och Sofia på Rosegarden Supreme. En riktig mathelg!
Nu ska jag ta det lugnt och planera inför nästa vecka som dyker upp. Underbara dagar väntas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0