I'm getting it

Imorgon my friends är det slutprov i matte E. Ett ord för det...FAILURE. Men konstigt nog, inget som stör mig. Om jag får ett G då är jag tusan i mig bäst! tanken på att jag knappast har öppnat boken. Hoppas på det bästa så jag slipper göra omprov. Ett G och sen adios för matten forever!
//
///
//
Mina dagar rullar på utan nån speciell "mening" att sträva efter. Kanske musiken håller min motivation uppe så länge. En låt som har fastnat i mitt huvud och mitt pianospelande är Stings "Shape of my heart". Underbar och magnifik låt. Snart lär jag få ihop min Elton John låt med Lina och möjligtvis "Let me entertain you" om jag orkar få ihop gänget innan fredag. Jag låter ödet välja min väg. Rätt härligt men dock oroandet om jag inte skärper mig med att hitta tillbaka till min passion.
//
///
//
Dags att duscha så här sent. Har varit hemma och legat sjuk, tragiskt. Huvudvärken vägrar att släppa. Förhoppningsvis så har lite cola och choklad hjälpt mig som min pappa har köpt. Låt mig i alla fall tro att de två saker hjälper. Men egentligen inte. Who am I fooling?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0