Fel strategi

Kom precis hem från träningen med yrsel till max. Det hela slutade inte bra, spydde en aning i toaletten. Fan. Måste lära mig att äta i god tid innan träningen och inte långt efter träningen. Mådde skit dåligt. Men nu är det prima efter att man har spytt upp en bit banan, tagit en dusch och gjort mat bestående av makrill, lök och rostade mackor. Finemang!
//
///
//
Jag har inte orkat lägga upp alla Frankrike-bilder än så det dröjer innan ni får se mina upplevelser(om ni inte såklart har facebook och redan är vän med mig så lär ni har sett dem). Nuförtiden driver jag mig framåt genom min längtan efter studenten. Ett prov, en show, en konsert och en inlämning kvar och sen I'm through with this shit! Kan inte bli lyckligare...eller jo, den helgen då min sötnos fyller år kommer det att vara perfekt. Då är allt färdigt och sen ut och äta och dricka gott och fira sötnosens födelsedag! WOHO! Sen glider det på räkmackan resten av tiden.
//
///
//
Tiden är inte inne än för att chilla. Dags att fixa småsaker + plugga inför fysikprovet. Wish me good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0