Studenten 2010

Tänka sig att allt de roliga är över. Längtan efter studenten med sina vänner, ta studenten och fira det. Nu är det gjort. Can't believe it. Kortfattat var min student helt underbart! De bästa var där och firade med mig, massor av presenter och festa festa festa! Nu är det sommarjobb som gäller. Börja redan om en timme. Man hinner knappt vila upp sig ordentligt inför sommaren och hösten. Men vad gör man inte för pengarna.

Hela helgen har jag uppdaterat hela jag:et. Har bytt ut den gamla bärbar datorn med en ny som jag fick av mommy and daddy. Thanks! Och igår shopapde jag loss med Sofia i Malmö, hela garderoben är uppdaterad! Känner mig som en ny människa på nåt sätt haha.

Nej nu måste jag kila iväg innan jobbet börjar. Adios my amigos.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0