Plans for the future

Full färd med planering, filosofering och packning. Tänker ut ordentligt vad man behöver till lägenheten och se vilka aktiviteteter man ska spara pengar till. Det suger en aning att man inte kan njuta speciellt mycket av sina pengar man tjänar under sommaren. Men det lär jag göra när jag har betalat min utbildning i Danmark. WOHO!


Midsommarhelgen var riktigt härligt. På fredagen jobbade jag(dock mindre kul) fram till tio. Det blev inte så mycket midsommarfirande den dagen egentligen. Snäll som min farmor och farfar är, bjöd de oss på midsommarmat innan jobbet. Så gulliga de är!
På lördagen drog jag och älskling till Ivö och träffade rest of the gang där. Hemma hos Lina njöt vi av riktigt god mat, dessert och drinkar! Gör gärna om det flera gånger. Så gott!


Två nätter kvar att avverka och sen är det frivecka! 5 dagar ledigt i sträck. Det är det som är underbart med skift. Man är ledig flera dagar i sträck. Dock jobbar man en hel vecka i sträck också, mindre kul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0