Need some shot of sunset

Vaknade kvart i fem imorse...och pigg var jag! Hur ofta är man det vid den tiden?! Ja jo, damer och herrar, hör och häpnar...jag gick och la mig halv nio igår. Så jäkla skönt att komma upp pigg och speciellt när man ska jobba. Imorgon är det veckans sista förmiddag, sen är det eftermiddag och natt som gäller. T o m midsommar. Det suger en aning att jobba den helgen, lyckades dock byta ut lördagen så att man är fri. Men det är inget fel att tjäna 260 kronor i timmen på fredag! ;)

För att inte däcka under dagen, har jag haft en ganska aktiv dag. Först ut var att handla frukost, Josse och jag bestämde för att träffas så vi cyklade i mer än timme(fettförbränning till max!) och nu har jag lagat en god gryta till middag och lunch imorgon.

Ikväll ska jag sitta och planera min ekonomi. Woho or not. Måste veta exakt vad som ska slösas till vad, speciellt nu innan flytten. Något som jag egentligen hade velat slippa men tyvärr så är jag en riktig slösare. Lika bra att planera.

Tusan. När man väl är ute är det ingen sol. Och nu?! Så fort man kommer innanför dörren så steker solen på. I want some sun!

Nog halvdeppat. Dags att ta tag i livet. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0