Malmö

Har snart haft min frivecka, det går väldigt fort. Dags att jobba igen på onsdag och då sju dagar i sträck. Buhu. Lyckligtvis lyckades jag byta bort min lördag så jag kunde vara ledig nån dag under midsommarhelgen.
Roskilde snart! Måste kanske köpa biljetter denna vecka. Vill jätte gärna se Muse i live! Vi är ett gäng som ska dra dit men ingen av oss har köpt biljetter än. Great. Förhoppningsvis så finns det väl några biljetter kvar.
Annars njuter jag av min tid i Malmö. Igår njöt jag av riktig god glass med sötnos, god mojito drink och nachos med Sofia och chill resten av kvällen. Synd att man inte kunde ha så under hela lovet.
Måste upp och duscha, ska dra ut igen i stan och umgås med Sofia och Hez. NICE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0