Lugn tisdag

En lugn dag innan det är dags att jobba igen. Vet inte riktigt hur jag ska fördriva tiden egentligen. Vill mest bara ta det lugnt. Efter tre dagar i Malmö, som gick väldigt fort, är jag hemma i Perstorp igen.

Jag fick mail med mina balbilder idag, woho! De blev hur fina som helst! Tur att vi valde ett så fint ställe som Klitterhus, strand och hav i bakgrunden och soligt var det. Awesome moments!



Snart så är det midsommar. Redan. Då firar jag och min baby 1 år tillsammans! Jäkla vad tiden går snabbt. Kändes som om det var igår jag såg snyggingen på Ivö och hade världens bästa dejt veckan efter...Han var och är och kommer alltid att vara den bästa killen man någonsin kan ha som pojkvän! Älskar honom över allt annat!
Snart flyttar vi ihop också! WOHO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0