Enjoying my minutes

Det är verkligen första gången i hela mitt liv jag verkligen känner att jag njuter av varje stund som passerar. Hela trean har jag haft det som upplärningsfas, det där med att lära sig att koppla av ordentligt. Men inte nog med det, en viktig punkt som jag har lärt mig under hela trean är att inte ta livet och mig själv allt för seriöst. Detta gynnar på alla plan med att vara tillfredställd med sig själv och med omgivningen. Jag känner faktiskt ingen press och ändå känns min prestation så mycket bättre nu än innan. Ja, min egen filosofi om varför jag är så tillfredställd med allt och njuter(kanske t o m för mycket) av allt som går att njuta.

Slutet av juni har varit riktigt bra med väder. Imorgon ska jag dra ut till Ängelholm och bada och sola med Sofia. Friveckan börjar då, ledigt från onsdag till söndag. Gott.

Något annat som jag längtar efter att njuta av är en mojito drink på Thank god it's Friday i Malmö. Att bara sitta ute i kvällsvärmen, prata med nära och kära och dricka världens godaste drink är livets ögonsten.
Jag borde verkligen lära mig hur man gör den drinken, då kanske jag sänker mina utgifter en aning haha. Kanske nästa projekt, bartender. Not bad at all.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0