Because I'm worth it

Min lediga dag började klockan fem över sex på morgonen. Slutade från jobbet då, var skit trött efter nattskiftet. Jag kände verkligen att jag behövde vila. Och ja, jag fick vila i några timmar men inte tillräckligt men det kan vara pga mig själv som ville dra till Helsingborg ganska tidigt. Hela eftermiddagen var jag med Sofia i Helsingborg och chillade. Vi åt god italiensk mat, köpte lite småsaker, promenerade längs hamnen och fikade på mitt favoritställe - Espresso House. Ingen slår deras cheesecake.

Jag har inlett min frivecka väldigt bra, förutom med sömnen. Ta det lugnt i Helsingborg, köpt tidningar och läst alla ikväll och ska nu lyssna på musik. Nån som ringer mig kl nio imorgon bitti lär endast få punches and kicks.

Imorgon är det sova ut som gäller, även städning/packning, hemmaspa-behandling och sedan till Malmö för att träffa honey! Woho!

Livets guldkanter är att njuta av mat, sällskap av nära och kära och göra precis vad man känner för. Ah....Jag är så värd det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0