Still in the city

Lite längre än planerat men det är bara härligt. Dessa två dagar som har varit var helt perfekta. Sötnos och jag fick en ordentligt kvalitetstid, jag lyckades hitta många önskevärda plagg och vi åt gott. God mat fulländar allt enligt mitt tycke.
//
//
Snart så får jag in lite pengar och det gör väl lite gott tanken på att jag just nu har 100 kronor att röra mig runt på men jag har varit jävligt duktig att ha betalat av allt och ändå inte gå i minus. Credit!
//
//
Ett problem kvar, körkortet. Gosh! Vill bara få ut det ur mitt liv. Men nu är det strategitänkandet som gäller. Jag ska vara stark och modig för att ta pengarna tillbaka och sen är det att boka upp alla grejer direkt till mars så att man får det gjort! Framöver rekommenderar jag inte Klippans Trafikskola för någon. De vill att man ska vara bäst men enligt min åsikt så pallar man inte med att vara bäst i det och man klarar sig galant utan att för den skull vara elit på det.
//
//
Nu ska jag fortsätta njuta av min lediga onsdag. Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0