Söndagars glimtar

Jag vaknade imorse helt utvilad och även fräsch konstigt nog haha. Tog en övningskörstur med pappa i Ängelholm, åt en god fondue middag med familjen och umgådes med Fluffen. Ja det var min söndag, dock inget speciellt men ibland är det just sådana dagar som man saknar. Allt annat är så hektiskt och dessa dagar får man en chans att få in all intryck och bearbeta med det.
Imorgon dras det av till Malmö, hoppas att det inte är allt för mycket kaos med tågen så därför blir det en tidig morgon. Jag längtar som bara den till Malmö, känner mig faktiskt mer hemma där än här i Perstorp. Jag gillar lite det där med stadsruset, mycket folk, mycket aktiviteter men samtidigt så finns det ändå calm spirit över det hela. Eller är det bara jag som upplever det för att jag kommer från en byhåla? Men i alla fall, nu kan jag äntligen få shoppa i lugn och ro med sötnos(han gav mig presentpengar till vilka kläder som helst), kanske lite sushi som vi inte har ätit på länge och sen mycket mys framför tv:n med "How I met your mother". Jag känner på mig att det kommer att bli tre helt underbara dagar i Malmö med min älskling.
//
//
Dags att snoka vidare på internet. Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad är det med dig och att romantisera Malmö, Sandy? :O Okej, kanske jag som är mätt på skitet efter att ha bott här i 19 år, men scheisse :P

2010-02-21 @ 20:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0