Rastlösa jag

Min tid går inte att fördrivas med vettiga saker. Just nu känner jag mig orkeslös till att göra något överhuvudtaget. Jag är nog för lat, det är mitt problem det. Lina sitter framför mig med sin dator och känner likadant. Hoppas att det är tillfälligt.
//
//
Vid tolvtiden sken solen över hela byn och jag passade på att ta min efterlängtade promenad. Det var fem grader och det kändes verkligen som vår. Men solen försvann ganska snabbt och jag tog mig hem för en kopp te.
I sammanlagt en timme har jag lyckats fixa min och Linas projekt. Vi ska redovisa för några klasser denna vecka som kommer och lite nervöst är det. Jag borde lägga mer tid på att öva föredraget men mycket av det som jag ska säga är direkt från mitt hjärta och kunskap som jag har behärskat rätt länge. Det enda som kan gå fel är min nervositet. Det fixar sig väl och efter veckan så är vi färdiga med ca 95% av projektet vilket kommer att vara riktigt skönt!
//
//
Jag måste hitta något att göra. Läsa en bok? träna? Shit va jag känner mig rastlös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0