Lite stressigt

Jag trodde att jag hade chill pill hela vägen till lovet. But I had so much wrong about that. Min biträdande rektor kallade in mig och Lina angående om vårt projekt och som det ser ut så brister det i många håll. Nu måste jag fixa matten OCH projektet och gärna ska allt vara färdigt innan torsdag. Det ringer en liten stressklocka i mig. I can do it. Jag har gjort detta förut varför skulle jag inte klara av det nu.
Kortfattat om helgen
Alla hjärtans dag var en av dem bästa dagar jag någonsin har haft. Nästan hela söndag och måndag var jag i Malmö med my boy. Han gav mig den sötaste nallen och asken! Jag har döpt den till Pinkie, resten kan ni gissa ut hur den ser ut.
Annars dans och plugg, plugg och dans.
Sista veckan kvar och nu är det hårda tag som gäller, matteE på torsdag, dataprov imorgon och uppvisning på lördag. Wish me good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0