I'm so awesome

Äntligen har jag funnit mig själv i det hela spin around vevan. Äntligen kan jag säga vad jag vill göra med mitt liv, åtminstone för två veckor framåt. Aha! Där lurade jag er allt väl, trodde ni att jag hade suttit planerat mitt liv i tio år framåt? Vad har jag lärt er om hittills? Läser ni aldrig mellan raderna i mina inlägg? Sandy Lantz is the most awesome person som ni någonsin har känt. Det kan jag alltid drömma om men det hindrar inte mig från att tycka att jag är awesome.
Ja då är det så här; jag försökte träna idag men träningsvärken kom och ja, resten gick åt skogen. Så där rök ju en dag från att komma ner i split och spagat. Men inget att sörja över! Jag har fram till v.7 på mig! Träningen får komma igång så fort träningsvärken släpper en aning.
Evighetspluggandet tar aldrig slut och det fortsätter t o m över sportlovet som jag märkte idag. När det är avklarad ska jag njuta av mitt sommarlov och påbörja ännu ett evighetspluggandet i fem år. Men hellre det än att jobba.
Mitt hår vill inte göra exakt som jag vill att den ska göra. Konstigt för den borde förstå mig bättre än vad konstiga människor i omgivningen gör eftersom den kommunicerar direkt med min hjärna. Men nähe, den vill inte nå lite längre ner så att jag kan styla om min frilla. Men det är lugnt, mitt hår, var beredd på mina inpackningsattackar! mohaha!
Nej nu måste jag äta något, är svin hungrig. Får väl detaljera mer om varför jag är så awesome någon annan dag.
Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0