I'm loving it

Sista helgen innan skolan börjar. Näst sista lov också för den delen. Jag är imponerad av mig själv att jag har lyckats ta det lugnt under hela lovet utan att få ångest. Det är inte varje dag! Ännu gladare är jag för att jag har lyckats betala min studentklänning och now it is mine. Jag har verkligen arbetat med mig själv och det är svårt att tro att man faktiskt har lyckats med ett så svårt problem som jag har haft länge. Att arbeta med ens självkänsla samtidigt som man tacklar med prestationsångest är inte som dans på rosor. Jo i så fall med sjuhelsikes många vassa taggar. Jag tackar my couz Jenny som gav mig Mia Törnbloms boken, den har hjälpt mig enormt mycket! Och min sötnos som helt enkelt är awesome.
//
//
Ni kanske undrar varför jag gör massa snedstreck hela tiden, tyvärr så kvittar det hur jag än gör så får jag aldrig styckeindelningen. Men men.
Snön har börjat smälta en hel del, förhoppningsvis när det snöar igen så läggs det inte kvar på marken lika länge. Då kan jag äntligen ta mina promenader utan att svetta 500% mer pga snön.

Jag längtar till våren, då det grönskar så himla fint. Nu fick jag ett stort sug efter att läsa igenom massa kokböcker. Denna lördag kommer nog att vara en riktig läsedag.


Kommentarer
Postat av: J.eynie

Känns bra å höra att boken kommer till användning och att den fungerar på dig!! :-)

2010-02-28 @ 20:17:16
URL: http://jeynie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0