Grönsaker som bot

Åh, huvudvärken förvärras. Jag hoppas verkligen att det inte handlar om en migränattack. Det har pågått i två dagar och nu får det vara nog! Innerligt hoppas man att det beror på näringsbrist. Vitamintillskott, vatten och extra mycket grönsaker får vara min bot för tillfället, tills jag har fått tag på choklad. Yummy.
Jag fick ett underbart meddelande idag och det var att mössorna hade kommit till skolan! Väl på plats tog jag fram alla lådor med mössorna och lät hela klassen få prova på sina. Känslan av att få bära den mössan är för jädrans bra! Det är inte långt kvar av denna terminen! Woho!
Annat ytligt som jag kan skriva om? Jo, jag har massa kläder som jag vill sy om men tiden är inte riktigt på plats. Undra vad som har hänt med min filosofi? Får väl sluta halvsova i två timmar på eftermiddagar och göra något vettigt av tiden istället.
Hur kommer det säg att jag alltid skriver blogg när jag är så jävla hungrig?! MÅSTE ÄTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0