Friday afternoon

Jag känner mig som en riktig nörd! Jag och Kristin har ägnat tre timmar efter skoltid på enbart matte. Det är första gången jag pluggar så extremt länge, effektivt och ha gillat det hela tiden! Fan va cool jag är. Det är lika bra att jag vänjer mig till den nya attityd-Sandy voilà skolnörden, för det lär behövas till högskolan.
En fredag eftermiddag får inte gå i spillor. Min älskling kommer ner ikväll, Nicole och Kenny kommer förbi och vi alla ska äta en jätte smarrig chokladkaka och kolla på film. En lugn fredag alltså, för min del. Imorgon väntas tre timmar dans från kl 9 på morgonen och då kommer jag inte att vara speciellt pigg. Vad ska man göra?
By the way, igår fick jag hem min efterlängtade studentklänning. Däremot blev det inte riktigt den modellen jag tänkte mig från början eftersom jag insåg att den var kanske aning för kort för att flasha runt med på studenten. Denna här däremot är perfekt, klassisk men inte för speciellt, kanske skit samma egentligen.
Förutom dessa ovannämnda grejer så har mina dagar bestått av plugg. Just nu har jag sista kemiB provet kvar och hemtenta på matteE innan lovet. Sen så är det ju lov!! Fast egentligen, så mycket till lov är det inte. Jag ska försöka tvinga på min körlärare att boka upp alla dessa jävla grejer under lovet så att jag kan få mitt körkort överstökat. Projektet min har legat lite på latsidan pga massa annat så det måste ju fixas. Efter sportlovet så går jag igång med de roliga föreläsningar! Matte D och E och fysik B, of course, ska göras så att jag inte hamnar på efterkälke efter lovet.
Den dagen jag njuter är den dagen jag tar studenten. Here I go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0