En helg som inte är en helg

En helg som inte liknar mina andra helger. Troligen är det pga att jag måste gå upp åtta på morgonen för att dansa hela förmiddag och sen plugga hela eftermiddag vilket jag har gjort nu i två helger i rad. Jag längtar till v.8 då jag varken har intensiv kurs på dans och matte E tentan att göra. Kvar körkortet...Vad ska man göra? Måste fixa det innan mars är slut. Varför måste det vara så tidskrävandet det jävla körkortet.
//
//
Men imorgon så får jag i alla fall något annat kul och jag ska få äntligen träffa min sötnos i Malmö! Traditionella som vi är så kör vi en liten celebration av alla hjärtans dag. Ni vet, rosor, choklad och massa kel. Underbart! Men innan det roliga kommer så måste jag slita på danslektionen imorgon bitti. Jag älskar dans men inte när det körs så här intensivt. Jag har bara haft tre dansdagar sammanlagt och jag har kört två hela koegrafier vardera 3-4 minuter. På tre lektioner! Det är knappt man vet vad man gör! Känner mig som Mr bean som alltid går MOT strömmen, fast skillnaden är väl att Mr Beans situationer blir bättre och mina värre. Lämpar sig inte direkt i dans.
//
//
Min pappa tog en hel bunte tidningar hos min mamma för att slänga. Jag som älskar att läsa tidningar bad att få hem dem först innan det slängs och nu är resten av min lördagskväll räddad. Now I'm going to read the magazines.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0