Andas ut

Äntligen är skolan och dansträningar över. Uppträdandet gick allt annat än bra, bjöd säkert publiken på gott skratt, helt vilse var jag. Man får ju bjuda lite på sig själv när man inte kan något.
//
//
Jag har varit lite dålig på att uppdatera men ska bli bättre. Vissa saker kom som chock i sista sekunden vilket hindrar en från att leva ett normalt liv. Ja så kan det gå i livet. Min bror var här på ett kort besök, skit duktig var han på uppvisningen men lämnade Perstorp ganska snart när tillfället fanns. Jag saknar honom rätt mycket och väldigt ofta nuförtiden. Konstigt, för jag har aldrig känt sådana separationsångest tidigare. *Snyft*. Love you bro'.
//
//
Det är lov nu och som det ser ut just nu så kommer jag spendera min tid i både Perstorp och i Malmö hos my baby. Lite shopping på tisdag och övningkörning som vanligt, trots snövädret. Annars så går tiden åt att bara vara i en t-shirt 24/7, lyssna på musik på högsta volymen när föräldrar jobbar, spelar piano mitt på natten så att man väcker grannarna(som vanligt) och kela med kaninen som säkert har saknat mig de närmaste dagarna.
Det är så härligt att ha lov. Speciellt när man inte har planerat något särskilt utöver det vanliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0