Sandy is back in town

Kom hem igår kl fem. Vädret här nere är aning råare än där uppe. Men jag klagar inte för det har varit soligt hittills. Idag passade jag på att träffa min farmor och farfar som inte har sett mig sen i augusti. Lite fika och gott och sen begav jag, min pappa och Bo-Inge till Folkets Park och käkade julbord till lunch. Jäkla va det var gott och efterlängtat! Buffén innehöll de viktigaste för mig när det gäller julbord; janssons frestelse, inlagd sill, gravad lax, ägg, köttbullar och prinskorv. Och till det blev det julmust såklart. Så gott! Jag är nöjd för detta året ;)  Det goda har inte slutat än. Ikväll kommer farmor och farfar med deras goda ris à la malta. En eftermiddagsdessert som aldrig är fel såhär dags.

Som det ser ut just nu till helgen blir det besök hos släktingar i Perstorp, på söndag till Malmö och träffa nära och kära där också. Ska äta gott de närmaste dagar som kommer! Förhoppningsvis så hoppas jag att mina vänner här i PErstorp har tid för mig nästa vecka. Annars är det bara till att plugga ännu mer och göda upp sig fetare än vanligtvis.


Uh! Snart är jag i det varma klimatet! Längtar!



Kommentarer
Postat av: Selina gottschalk

Då var de nog dig jag såg igår, jag tyckte de såg ut som dig men trodde inte du var hemma :)

2010-12-11 @ 13:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0