Fight fight!

Shit vilken match det var igår! Vilka killar! T o m tjejen som var med där var bruutal! Ah! Wanna fight like that! Matchen var överlag jävligt bra. Dock var det synd att Thomas Bäck förlorade i den sista matchen, Umeås stolthet som de brukar kalla honom för. Vissa killar som fightades var lätt garr ;) snygga kroppar plus att de kunde slåss. Däremot såg jag inte deras ansikten om de var snygga eller inte, kanske lika bra det. Annars hade kanske deras ansikten förstört helheten för mig haha.





Matchen slutade vid tio. Vid den tiden hade jag lyckats gå utan att äta mat på nästan 12h. Så jag och killen drog till Mcdonalds  vid elva tiden. Fy va det var svingott! Har inte käkat hamburgare på över tre månader. Hungrig som jag var lyckades jag få i mig Big Mac meny, chicken mcnuggets med cheddardip och blåbär/vaniljpaj. Gott.

När jag ändå är inne på matprat. Gissa vad jag håller på med just nu...Ugnstekt helkyckling med ris och currysås. Homemade everything of it! yeah that's right. Jag är stolt över mig själv som faktiskt gör alla mina maträtter från grunden. Jag köper aldrig färdiglagad mat som jag sedan "tillagar". De enda gångerna jag äter så kallad fabrikatsmat är när jag t ex igår var på en match till tio utan att ha fixat mat hemma tidigare och när jag är sjuk och inte orkar. Eller när jag firar något och gör det genom att t ex äta ute. Annars inte. Förutom två rätter; banh cuon och nudlar som jag äter väldigt sällan.
Yepp. Jag kommer att bli perfekt hemmafru i framtiden haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0