Kampsportsmatch

Min älskling mådde inget vidare imorse. Det betydde att jag kunde sova ut från nio till tolv haha. Det blev inget plugg på morgonen. Men jag drog redan igång vid kvart över ett till halv tre, flitigt. Ska plugga ett tag till innan jag och min älskling ska dra ut till stan. Ikväll blir det mma match, det ska bli grymt att se på! Har alltid velat se en mma-match. De är brutala eftersom all ytkontakt är tillåtet(förutom mellan benen, but you get that).



Ska försöka ta bilder på matchen. Men alla vet säkert redan nu att jag är skit kass på att ta bilder. Brukar inte direkt ta fram kameran när jag har kul. Men I can promise att jag ska ta en hel drös med bilder när jag är på min rundtursresa i Asien. Ni ska t o m få se på allt gott och läbbigt jag tänker äta där. Yamyammie!

Måste plugga färdigt innan vi drar. Adios




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0