Jag borde...

...plugga.

Det har inte blivit så mycket plugg från min sida. Det lär nog inte hända idag heller. Får väl fördriva tiden på flyget med det istället. Om jag orkar. Jag har tendens att bli ganska halvsnurrig i luften, typ att jag kantar mellan sömnig och tristess.

När man är hemma hos familjen igen så är min mamma ganska snabb på att få mig till att bli upptagen om dagarna. Idag hann jag träffa läkare och hämta ut medicin, fixa minst fyra ärenden åt min mamma och hälsa på mina släktingar. Passade på att ge mina dundersöta småkusiner Lucas och Alex lite julgodis som present innan jag åker iväg. Barn växer verkligen för snabbt! På bara några månader har Lucas börjat ge ifrån sig läten och vissa konstiga ord. De är så adorable!

Imorgon då jävlar! Fy fan va det ska bli så jäkla skönt när vi kommer fram till Asien. Jag tror inte att jag lär uppdatera mig speciellt så mycket därborta. Vanligtvis när jag är på semester så är jag helt frånkopplad från datorn och mobilen. Fast denna gången måste jag ha med mig min dator, måste fixa andra tråkiga ärenden trots att man har semester.

Men något som jag inte ser fram emot just nu är flygresan...Jag hatar att resa. Jag älskar att besöka andra länder men inte tusan tycker jag om att spendera min tid på flyg. Hoppas att det tiden går väldigt fort då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0