It's over

Tentaplugget är över! Woho! Så jäkla skönt. Vet dock inte om det verkligen gick så bra som man trodde. Men det tar jag igen annars i januari. Why rush in this beautiful life?

Klockan är snart nio. Kollar på i form med Anna Anka. Kan inte fatta hur de personerna som är med verkligen orkar med dieten. Visserligen äter jag inte alls mycket mer än vad dem gör. Men jag äter lätt mycket mer skit i min kost än deras. Jag borde bli bättre på träning fast just nu känner jag bara för att ta det lugnt. Det är lika bra för kroppen att lyssna lite grann på den.

Alldeles snart så ska jag ta ett varmt bad. Ett välbehövlig bad. Imorgon drar jag igång med en ordentlig städning. Ingen av oss två här har orkat städa på några dagar. Jävligt dammigt och smutsigt känns det som just nu. Men jag tycker att det är så skönt att jag har kommit vidare med mitt liv på det sättet. Mitt liv kretsar inte längre runt andras krav och min freaky hygien/pedantsida. Det känns som om flera kilon har försvunnit från mina axlar och från min hjärna. Verkligen jätte skönt att bara go with the flow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0