I can't trust myself anymore

Jag vaknade idag av att flygplatsen ringde till mig och frågade var jag var. Jag tänkte; herregud, vad vill dem mig? Vad har jag gjort? Hittade de DNA på knarket i toaletten på flygplatsen?...Nej det visades sig att lilla dumma jag trodde att min hembiljett till Umeå var 11 jan men i själva verket så var det 11 dec....FUCK! FUCK! Jag har slösat nästan 1000 kronor i onödan. Jag var bombsäker att jag bokade rätt datum! Vetefan vad jag sysslar med egentligen...kan snart inte lita på mig själv efter detta! Var jag så pass trött i huvudet att jag lyckades boka fel tid?! Jepp. Nu har jag missat flyget och har ingen biljett hem i januari. Great.

Över till positivia saker som har hänt idag; träffat Sandra och haft en trevlig, lång promenad med mycket prat. Vi försökte ta igen allt som har pågått sen vi träffades sist dvs i augusti. Det är alltid trevligt att träffa "gamla" vänner. Extra roligt är det när alla lever sina egna liv. Då har man så mycket mer att prata om.

Nu ikväll blir det god mat och "Sex and the City" filmen som går på tv4. Och imorgon blir det ett besök i min favoritstad Malmö.

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0