I brist med något annat

Klockan är för mycket. Jag borde ha gått och lagt mig för ett bra tag sen, tanken på att tentan är imorgon. Men jag är fortfarande för pigg för det och rastlös. Så istället tänkte jag ägna mig åt att besvara frågor som gör att ni och jag själv få lära känna mig som person. Får ju fördriva tiden på något sätt och det bästa är ju såklart egotid.

Personlighet:

1. Omtänksam

2. Blir lätt aggressiv om jag märker att någon provocera mig med vilje

3. Tappar lätt humör = ökad aggressivitet

4. Men jag är en riktig snäll tös trots min onda sida

5. Är pedant

6. Kall utanpå men jag har en varm insida = Bitch-face-look

Livet:

1. Bott i Perstorp och bor nu i Umeå

2. Är tillsammans med en underbar kille vid namn Ludwing

3. Pluggar för tillfället gastronomi - kök

4. Har en otrolig amazing bror som inspirerar mig varje dag

5. Har en tyrannisk mamma som vill för mycket åt mig och en alldeles för snäll pappa

6. Har en stor, tjock släkt

Favoriter:

1. Älskar musik över allt annat. Försöker hitta passionen tillbaka till det som jag hade innan

2. De enda sanna träningsformer för mig är; kampsport, dans och spinning(bodypump bör vara med här men det är oftast inget jag föredrar av dessa jag har nämnt)

3. Tycker om att läsa böcker och tidningar (skönlitteratur och heminredning)

4. Jag brinner för mat. Jag älskar att laga mat och äta det

5. Ballerinaskor i all ära men högklackar är min synd! Gärna i minst 14 cm höga och färglackade sådana.

6. Läppglans. Jag går i perioder när det gäller att använda dem men jag äger gärna flera st!

7. Älskar adrenalingivande aktiviteter. Föredrar hiking och downhill än att sola och plaska fint ute i poolen/havet

8. Favorit serien är onekligen "How I met your mother"

9. Mina favoritplagg är skinnjackan och sexiga underkläder

10. Min musikgenre är hårdrock, klassisk och när jag vill dansa så är det reagge/dancehall som gäller

Mina no-no's:

1. Senapsgula saker/plagg. Den färgen bör egentligen inte ens existera

2. Krav. Visst finns det vissa saker man bara måste göra och uppfylla. Men upplever jag att omgivningen ställer alldeles för höga krav på mig så skiter jag i det fullständigt

3. Att någon få för sig att ha kontroll över mig = Jag ska aldrig bli anställd, jag ska vara chefen som anställer folk! Klarar inte av att folk ge order till mig om hur jag ska göra saker och ting. Cut it! I do it on my own

4. Rutiner. Konstigt nog var rutiner allt för mig tidigare men jag har insett att min kropp mår som bäst när allting sker efter hur jag känner för att göra vissa saker. Trust me, man får mycket gjort trots att man väljer bort ganska mycket om vad man inte vill göra.

5. Personer som tar och tar men inte ger tillbaka. Jag kommer att alltid vara en person som ger och ger men tyvärr finns det människor som utnyttjar det.

6. Stereotypen Asiat = Många asiater skulle säkert sitta och förneka detta men jag har observerat så många och har sett ett ungerfärligt likvärdiga resultat. Ni lever fan upp till den typen! Inte konstigt att folk betrakta er/oss på ett viss sätt. Jag undviker det till det maximala. Jag är inte en av er så beat it!

7. Jag hatar att jag varken är en morgonmänniska eller kvällsmänniska. Sucky

Nu vet ni lite av min ytliga parti. Jag är en kvinna vilket gör mig till en komplex varelse överhuvudtaget och att jag har haft en konstig uppväxt, så därför går jag inte in på min riktiga insida som egentligen är helt...fucked up.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0