Pick pack

Biljetterna är bokade, har hittat ett nytt hem till min kanin, har packat alla mina grejer(endast fåtal plagg och saker kvar ska ner) och toblerone choklad har intagits. Yepp. Det börjar ljusna lite grann i vardagen. Däremot känner jag fortfarande av ångesten. Ångesten över vilka val jag har gjort. Men det är inte hela världen om jag har valt fel. Men ändå...ändå.

Sista middag med farmor och farfar innan jag drar upp i tre månader i sträck. Älsklingen kommer ikväll med sina kartonger och packning. Det som återstår är att göra adressändring och få min efterlängtade bok. Hoppas verkligen att den kommer idag, annars  måste jag vänta extra länge för att mina föräldrar måste skicka upp den.

Det drar ihop sig nu. Vet inte ens om jag är förbered mentalt. Jag har haft enorma ångest bara över skolan. Har jag valt rätt eller inte? Hur ser jag på min framtid? Har jag bestämda mål? I don't know. Kan man inte bara gå efter magkänslan? Jo det ska jag göra hädanefter. Jag ska inte tänka, jag ska känna. Är det här rätt för mig eller inte? Jag tänker aldrig må dåligt över vad jag gör, det är en sak som jag ska sträva efter. Så det återstår att se hur min underbara framtid kommer att se ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0