Get to know me better

Blev lite sugen på att göra en jag-lista när jag läste en annan blogg. So here we go about myself:

- Jag är 19 år
- Jag är en stenbocke (astrologi om ingen fattade det)
- Jag är utbildad till processoperatör inom kemiprocess
- Jag är kreativ (nästan för mycket inom allting)
- Jag tycker om att syssla med olika saker hela tiden(ganska svårt att få ihop tiden utan att bli utbränd)
- Jag älskar färgerna svart och rosa
- Jag är extremt ambitiös, driven till max när det gäller
- Jag har en lillebror som jag älskar över allt annat och den bästa dansaren enligt mitt tycke!
- Jag var en ensamvarg tidigare och nu klarar jag knappt av att vara ensam
- Jag är alltid mig själv oavsett vad, vilket har resulterat att folk både älskar och hatar mig
- Jag är 176 cm lång, damn right, I'm tall
- Jag älskar musik i all dess form, speciellt instrumentalt
- Jag spelar piano och har spelat det i 13 år
- Jag älskar kampsport och dans, de enda sanna träningsformer för mig
- Jag tränade karate till andra blått bälte
- Jag är fascinerad av Marilyn Monroe och Angelina Jolie
- Jag är besatt av läppglans och underkläder
- Jag har en underbar pojkvän som jag ska flytta ihop med
- Jag avskyr att prata med folk som anser sig vara mer värda än andra fast de själva verket inte är det
- Jag älskar att kolla på främlingar när jag sitter på tågstationer och flygplatser
- Jag är en riktig pluggnörd
- Jag beundrar personer som kan klär sig väldigt sexigt på sitt sätt och få till " the it"
- Jag älskar att kolla på komediserier
- Jag har haft en kanin som husdjur som hette Fluffen Hårboll Fluff Fluff
- Jag är en lugn människa men kan ibland tända till och bli ganska aggressiv, men annars är jag stencool!





Kommentarer
Postat av: selina

Har du inte kvar fluffen?

2010-08-26 @ 07:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0