Create my days well

Nu har denna dumma datorn fått ett ordentlig virusprogram! Nu kan den sluta krångla och hålla på som en liten bebis. Jag hatar när det dyker upp prenumerering på virusprogram som man redan har! För att de kommer att gå ut. Fuck them då. Skaffa en ny och GRATIS t o m.


Veckan har hittills varit awesome. Igår bjöd vår chef oss alla sommarjobbarna på smörgåstårta och bowling hela kvällen. Jag kom inte sist! Kan tänka sig det! och eftersom vi var så få tjejer så vann t o m jag ett pris! Woho! I chose chocolate...of course. En mycket trevlig kväll var det. Nu återstår det tre nätter kvar på jobbet och sen är jag fri. Tänkte bjuda mitt skift på vaniljglass, kladdkaka och till det hallon.


Nu börjar dirty works jaga mig. Så mycket jag måste fixa innan flytten. Men igår tog jag mig i kragen och fixade csn-pengar biten, så nu är det gjort. Kvar är att packa alla mina grejer till två flyttkartonger. Yepp, alla kan ju redan gissa att jag har mycket mer än så för att få plats i två flyttkartonger. Men jag ser det som en ny start. Jag vill inte ha alldeles för många saker upp till min lägenhet. 90% av de jag ska ta med mig består av presenter till flytten, typ köksprylar och med flera. Inget mer faktiskt. Är ganska stolt över mig själv att jag har klippt de flesta "banden" när det gäller det förflutna. Klart att man vill minnas saker, men för mig räcker det med fotografier, diplomer inom vissa områden man är stolt över och studentmössan. That's it.

Får väl ta mig igenom alla grejer igen. Mycket återstår. Men planen är att göra allting färdigt till måndag. Efter måndag är det verkligen avkoppling med nära och kära innan jag flyttar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0